هتلهای مجلل در دبی
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتلهای مجلل در دبی

 

هتل آتانا دبی یک هتل 4 ستاره زیبا و تازه تاسیس در خیابان شیخ زاید دبی می باشد که در فاصله ٢ کیلومترى مرکز خرید امارات و ایستگاه مترو اینترنت سیتی واقع شده است.این هتل بصورت ٢ برج بلند میباشد که بین ٢ ساختمان استخر روباز بسیار زیبا با منظره شیخ زاید قرار دارد.طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل که از بهترین هتل های دبی است در تور دبی لذت خواهند برد.

 

در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

اتاق های مدرن هتل آتانا دبی با رنگ های گرم تزیین شده و بسیار زیبا و مدرن مبله شده اند و دارای پارکینگ و اینترنت رایگان است.رستوان های این هتل و سالن کافی شاپ این هتل لحظه های خوشایندی را برای گردشگران تور دبی تعطیلات عید 95 رقم می زند.سالن همایش و کنفرانس و سالن های میهمانی و اتاق ملاقات و بازی برای کودکان و همچنین امکانات تفریحی شامل استخر شنا تفریحی با تراس آفتاب، تناسب اندام و بچه ها به طور کامل مجهز باشگاه، یک استخر در فضای باز همگی از امکانات این هتل زیبا در تور دبی بهار 95  هستند.

 

 

هتل 5 ستاره ی داماک مزون دبی که یک هتل جدید و لوکس در دبی می باشد که در بلوار محمد بن رشید و در قلب شلوغ منطقه برج دبی در رو به روی برج دو قلو دبی واقع شده است. این برج و هتل لوکس آپارتمان های خصوصی منحصر به فردی همراه با خدمات مجلل و حافظ حریم خصوصی در تور دبی اردیبهشت 95 ارائه می دهد . از این هتل فقط یک پیاده روی کوتاه تا بزرگترین مرکز خرید جهان ، دوبی مال Dubai Mall ،بازار آل بهار، جاده شیخ زاید ، میدان و مرکز مالی بین المللی دبی با دید سراسری به افق و فواره ی معروف دبی فاصله دارد. هتل داماک مزون یک استخر خصوصی ، تراس روباز ، ناهار خوری در تمام طول روز در کافه مدرن و خدمات آبگرم مجلل در یکی از اتاق های درمانی با تکنولوژی بالا و سونا و یا در اتاق شخصی مسافران تور دبی را دارد . با انتخاب آپارتمان های یک ، دو و سه خوابه ی این هتل لوکس، مهمانان می توانند حریم خصوصی و آسایش یک خانه ی شخصی را با خدمات یک هتل 5 ستاره در این شهر پر جنب و جوش داشته باشند.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: